CHILL' DAG

Hej bloggen! Idag blir det ännu en chilldag!

Bara slappa lite, städa, packa till stugan, ja lite sånt. Och så har jag bestämt mig för att jag ska laga en god lunch idag!;)

Men ja, som jag lovade så ska jag berätta om igår

Jag sov lite längre igår, åt frukost och gjorde mig iordning. Sen cyklade jag till Louise och vi var ute lite med hennes hund Leia och sånt. Sen skulle vi måla naglarna på ett speciellt sätt (water marble heter det, och ni inte vet vad det är, sök på youtube) och det blev totalt failat HAHA... Vattnet från muggen började läcka ur, så det kom vatten på skrivbordet och golvet! Så råkade jag(och louise) få nagellack på kinden så jag tog borttagningsmedel(gör ALDRIG det..) och så råkade louise välta ut flaskan med borttagningsmedel... Haha totalt failat!

Oj vad lång text det blev nu, haha!:love:

Bloggar senare, häjdå!:love:

Nänä, inte failat alls;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint nagellack. Haha.

2012-04-07 @ 10:06:20
URL: http://tildeelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0