DEN SISTA DOKUSÅPAN

Hej bloggen! Har precis kollat på Den sista Dokusåpan!

För er som inte vet vad det är så är det kändisar som är med i en teveserie och så har det kommit ett "virus" i Sverige som gör att man blir en zombie.. typ :)

Alltså jag har ju bara kollat på ett avsnitt, och det gjorde jag på Tv6Play men det verkar rätt bra, dessutom kul att se kändisar dö ! (haha okej det där lät inte så bra, men ni vet vad jag menar)

Ska sitta lite mer vid datan, fixa till imorgon och sen ska jag nog lägga mig!

Bara för att jag är så snygg i blont hår! :D haha detta är från förra fredagen när jag och smilla "lekte" fjortisar :) :love:

Smilla, hoppas det var ok att jag la ut bilden! :) :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0