EN VECKA

Hej bloggen! Idag är det en vecka tills jag fyller år! Eftersom ganska många faktiskt har undrat vad jag önskar mig så kan jag väl lika gärna skriva det nu!

Elgitarr-
Jag vill jättegärna ha en elgitarr men tyvärr så är de vääldigt dyra! Så tyvärr kommer jag nog inte få en men då vill jag ha...

Pengar-
Så jag då kan spara ihop till en elgitarr !

Kläder-
Jag behöver verkligen nån ny snygg tröja! Och sen också några jeans/jeanstreggings eftersom jag trillade med cyklen och fick hål på knäet på mina nya jeanstreggings!

Mobilskal-
På eBay finns det jättemånga fina och billiga skal som jag vill ha!

Saker till kameran-
Objektiv, macrofilter(eller vad det heter) sån där solskydd, m.m

MED MER!

Men nu säger min mamma att jag måste äta så... Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0