ME LIKE

Hej bloggen! Har märkt att läsarkurvan gick upp rejält idag, TACK ÄLSKLINGAR! :love::love::love:

Tror också att linnea tackar er nerifrån Italien! Fusk ändå, palla vara här i kalla regniga sverige...

Imorgon är det påskafton och då kommer ju som sagt lite av släkten hit till stugan och firar påskk med oss! Hoppas att det blir bättre väder imorgon, idag har det bara regnat hela dagen:(

Och eftersom det kommer folk imorgon så laddar jag kameran och bjuder på bilder imorgon! :D :love:

Hoppas ni har haft en bra långfredag, och jag vill önska en fortsatt glad påsk till ALLA läsare!


Bild lånad från Google.

Laddade precis upp en bild men den var så hemsk så jag kan inte lägga upp den. haha.

HEJDÅ, bloggar imorgon!
:love:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsegod!

Jag tycker att bloggen är jättefin!

Bra att du tar hand om bloggen när linnea är bortta!



Ps. Du är sööt hanna :)<3

2012-04-07 @ 09:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0