MYSIGT!

Sitter i soffan med Mammas jobbs IPad i handen och bloggar;) Nu på denaste tiden har jag velat ha en MASSA saker. Vissa av dom: IPhone, Facebook, ny dator, stålsträngad gitarr och nu, en IPad:) men pappa svarar bara: visst betalardu?! HAHAHAHAHAHAH Jag borde vara glad för att jag sticker till Italien på tisda men ja alltid vill man väl ha saker eller;). Idag har jag inte gjort så Mke. Mest packat och spelat match. Tyvärr förlorade vi med 3-0 och jag skadade knät. Men det blir bättre och bättre. Nu ska jag kolla runt lite på paddan sen ska jag väl sove. I morgon måste jag hinna med mycke grejer tex städa rummet, packa, handla och packa;);););) HOPPAS NI HAR HAFT ETT BRA SLUT PÅ VECKAN OCH INTE BLIVIT FÖR MYCKET LURADE;) själv blev jag lurad av bäste bea och Madde innan;) hahah Hau de brau:love: Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0