STUGAN

Hej bloggen! Nu har vi nästan precis kommit till stugan. Jag har inte bloggat tidigare idag och det är nog för att jag inte har pallat sitta vid datan, haha;) :love:

Min pappas bror och hans fru har precis kommit hit från Norge, och på lördag så kommer lite av släkten hit till stugan och firar påsk med oss! :D :love:

Lovar att ha kameran på skaft och bjuda på lite bilder här i bloggen!

Och för ni som undrar, så har jag tagit bort min facebook! Ingen speciell orsak, jag tyckte bara att jag var inne för mycket, jag var beroende, haha! Så nu ska jag skaffa mig ett liv!:D :love :love:

Bjuder på ipad bild! Osminkad, hehe... :love:


Kommentarer
Postat av: TOVA ♥ - knasigast

ooooojjj fööörvåånad haha :) GO U GIRL SOM FÖRSÖKER BLI FACEBOOK FRI!

2012-04-05 @ 21:09:52
URL: http://knasigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0