TIRED

Hej bloggen! Idag har vi haft volleyboll turnering i skolan! Mitt lag kom fyra vilket var ganska bra, eftersom det var väldigt många lag!

Ett av de andra lagen i min klass vann! Och våra killar vann också!:D :love:

Efter skolan så gick jag och Ellinor hem till Smilla och vi tre var lite, och gjorde en film typ, hehe!;) :love:

Sen cyklade jag och Ellinor hem hit och spelade in en film medans vi bakade hallongrottor till mitt kalas på söndag:D :love:

Sen sjung vi lite, sen cyklade Ellinor hem.

När mamma och pappa kom hem så åkte vi alla tre till gymmet! Jag känner mig jättenöjd nu efter, jag är nöjd med min insats eller vad man kan säga;) :love:

Men nu ska jag hoppa in i duschen, uuh känner mig så äcklig... Kanske slänger in ett litet inlägg senare!

Puss :* :love:

Bild från imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0