COLDPLAY!

Som ni kanske vet, så var jag i Danmark igår på konsert med Coldplay!
 
Det var verkligen en bra konsert. den bästa jag har varit på!!
 
Jag gick tidigare från skolan för att jag skulle till doktorn, och efter doktorn så åkte jag, tilde o mamma till pappas jobb i köpenhamn. sen gick vi och satte oss på jensens böfhus och åt. sen gick vi till konserten!
 
Först när vi kom in genom ingångarna fick man armband man skulle sätta på sej.
 
Efter stund när vi hade hittat våra platser så började Marina And The Diamonds att sjunga. Hon som sjunger I'm not a robot och Primadonna Girl t ex. Väldigt bra faktiskt!
 
Sen gjorde alla vågen, tänk er en fullsatt arena, med 50 000 personer och alla gör vågen!
 
Efter cirka 30 minuter till, ungefär halv 10 började det. Det var en sjuuuukt häftig inledning! Massa ljusstrålar, laser, 50 000 lysande armband, fyrverkerier, och bäst av allt, Coldplay!
 
Sjukt häftig konsert. Gillar verkligen deras musik och låtar också! 
 
såhär såg det ut. fast nä det gjorde det inte, 10000000000 bättre i verkligheten!
 
mitt armband.
 
Sorry för dåliga bilder, men med min mobil blir det tyvärr inte bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0