ITS FRIDAY

Hej bloggen! idag har det varit en helt vanlig skoldag idag igen hehe.
 
Men det är så dåligt, för dom andra i min klass kan sluta 12.15 om dom vill, men vi i musiklassen slutar vår sista lektion 13.50! dåligt.. 
 
Men efter lunchen hade jag inget att göra så jag, Melker o julia gick och leta efter lite folk men så va dom inte där så vi gick vidare. sen fick jag reda på att musikklassen började typ om två minuter så jag snabbade mej tillbaka till skolan och hann precis i tid haha!
 
Vi har typ börjat pratat om vår nästa stora föreställning. det blir efter sportlovet, precis som förra gången! det kommer säkert bli bäääst, hoho ;)
 
Sitter just nu och lyssnar på lite musik. najs! behöver nog städa mitt rum lite idag, sen ska jag och mamma nog gymma men annars ska jag inte göra nåt alls resten av dan. hejdå!
 
AHAHHAHAAHAH HAHAHAHAH AAH tog fel bild. aja bjuder på denna. hadehade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0