Snabb pizza

Hej bloggen! Vi kom typ precis hem från stugan. Och jag bestämde mig för att laga lite snabbpizza, det är snabbt och gott! Tänkte skriva receptet för att jag är så snäll. Bra som en liten lunch eller större mellanmål! Ganska nyttigt är det också ;)

SNABBPIZZA!
Taco bröd
Tomat puré
Oliv olja
Ost
Tomater
Oregano
Salt & peppar
(lökpulver)
Ev. Salami
Ev. Oliver


Sätt ugnen på 225 grader. Ta tacobrödet och lägg på en plåt med bakplåtspapper på.
Häll på 3 msk tomatpuré, och en tesked olivolja, och bred ut på brödet.
Skiva 3 körsbärs tomater och lägg ut.
Riv ost, så mycket som du vill ha, och lägg på.
Om du vill kan du lägga på salami eller oliver också.
Ta på kryddorna, och sätt in i ugnen i fem minuter, eller tills osten har bubblat.

Serveras direkt ut från ugnen!

Snart kommer hedvig hit. Tills dess så ska jag tjäna lite pengar i trädgården!

Hade bra!

Snabbpizza från mobilen haha:s fotade inte med paddan!


Kommentarer
Postat av: Emma

Bad gott! Det ska jag prova!! :D

Svar: aa, det är det! gör så! :D
Hanna Linnea

2012-08-26 @ 22:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0