TILLBAKAAAAA!

heej bloggen! tänkte "komma tilbaka" efter min lilla bloggpaus nu! hehe, nu när skolan har börjat haha.
 
ja, det har nog inte hänt så jättemycket medans jag har haft bloggpaus. eller ja typ  inget viktigt ;)
 
Men som sagt idag började skolan. jag cyklade till Linnea på morgonen och sen typ gick hon, jag o Madde till skolan, och typ ja så var alla där och vi hade typ samling och sånt.
 
sen var vi i skolan nån timme, det var ju typ bar upprop. sen efter skolan så följde jag med smilla, så nu sitter jag med hennes dator och lyssnar på We Made You - Eminem. Medan hon spelar på sin mobil haha, snäll jag e :$
 
Lovar att jag ska blogga minst en gång på morgonen nu. puss!
 
haha usch jag ser hemsk ut. bjuder på den! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0