169 dagar..

Hejhejhejbloggen och ni som läser den :D
 
Ååååh jag vill till USA nUu! Vi ska dit om 169 dagar...
 
nu ska jag va så duktig och skriva hur vi ska "göra" i USA!
 
22 december åker vi från Kastrup, mellanlandar i Wasington DC. 
 
22(i USA tid) är vi framme i Florida, sover en natt på ett hotell precis vid flygplatsen i Miami.
 
23 åker vi till Key West och bor på ett hotell där.
 
26 åker vi till Key Largo och bor där.
 
Den 1  januari åker vi till Miami och är där tills vi åker hem, den 5:e januari.
 
Vi ska ju göra dagsutflykter och sånt, men det är typ det vi ska göra! 
 
Tyvärr så kan jag inte bjuda på bilder för jag bloggar från ipaden....
 Hejdåå!! ✌❤
 
edit;

Är på datan nu så jag tänkte att jag lika gärna kunde bjuda på bilder på ställena! ;)
 
 
hotellet i key west, är typ et litet mysigt hotell som ligger typ mitt i smeten :)
 
hotellet på key largo är absolut det finaste, ett hilton hotell! :D
 
hotellet i miami är också litet, och ligger precis vid South Beach!
 
miami ^
 
åhmjagad vad jag längtar fastän det är läääääääääääänge tills dess..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0