Ääähhuuu

 
Cho bloggen. Saknar vellinge och alla mina kompisar så j*vla mycket!
 
Ugguhuhuhu.. :( och dessutom kommer jag inte hem förren om typ två veckor, och då har typ alla åkt utomlands asdfghjklöä :c
 
Tycker faktiskt lite synd om mej som måste sitta här i mellanskåne i tre veckor och göra ingenting :(
 
Fast när jag har tid över så har jag massa roligt för mej,
-tränar 
-data
-smsar
-smsar
-smsar
-smsar
-solar
-flätar mitt hår 
-klättrar i min säng
-fotar 1616282918 egobilder
-och fotar massa onödiga bilder, typ löv
-spelar gitarr
-hamrar och sågar och sånt händigt
-sover
-längtar hem
-tänker på alla fina kompisar jag har
-badar
-duschar
-tänker på hur läskigt vissa saker är
-räknar dagar tills vi ska hem
-bloggar masa onödiga inlägg
-gör sånna här astråkiga och sjukt onödiga listor
 
Ja nu fick ni veta vad jag gör om dagarna! Kunde inte somna så för låg jag och tänkte på lite fina saker men sen kom jag på att jag saknar massa folk:( 
 
MISS U GUYS! ❤
 
Och sen kom jag på att jag är forever alone. Innan kunde jag vara together alone med mina kompisar, men nu har dom skaffat massa pojkvännen och flickvännen och blblabla blöö.
 
Haha kom precis att tänka på att när jag inte kan somna så börjar jag antingen träna eller klättra runt i min säng. Haha, Inge liv har ja.
 
Gud vad långt inlägg, mobilblogg ju :o
 
Häjdå, kom ihåg att jag saknar er där hemma! Hoppas ni inte glömmer bort mej :(
 

Kommentarer
Postat av: Smilla

SAKNAR DEJJ OCH VI FÅR VÄL VARA FOREVER ALONE TILLSAMMANS HAHA!!! 😄❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

2012-07-18 @ 18:33:13
URL: http://fotografernas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0