höhö nolife at all

Hej bloggen! Förlåt att jag har varit sääämst på att blogga (fast på ett konstigt sätt bättre än linnea,haha<3)
 
Just nu sitter jag och kollar på sims videor (ja mobba mig gärna och fråga mig inte varför) och har kul med livet.
 
 
Och vet ni vad? Jag ska till U.S.A! I december, men ändå :D Vi ska till Florida, först ska vi va i Miami sen på Key West och de där öarna :P Och sen på vägen hem ska vi va lite i New York också! Kulkul!
 
Nu har jag något att se fram emot! tror vi åkte typ den 22:e December, så ja, vi ska fira jul och nyår och allt sånt i usa. Nice!
 
Bild från i januari när vi var på gran canaria, bilden är nog fotad den 5:e Januari faktiskt :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0