LET ME SE SOME COMMENTS, EY?

hej bloggen!
 
Jag och linnea blir faktiskt ledsna eftersom ni aldrig kommenterar! Ni behöver ju inte skriva namn, ni kan ju skriva anonymt!
 
Det är inte specielt roligt att ha en blogg när man inte får nån respons!
 
nuff said
 

Ligger just nu i min säng, var så duktig att jag lagade mat till familjen :o
 
Spaggeti med köttbullar men ändå :D
 
Jag och Tilde fotade lite innan, bjuder på nån bild! Laddar ävenn upp de andra bilderna, så att sen när jag inte orkar sitta vid datan och tar ipaden så är det bara att ta en! ;)
 
Tänkte också bjuda på två collage från innan idag när mina kära kusiner gjorde lite fina grimaser!
 
ledsen mollie - ledsen alva
knäpp mollie - knäpp alva
 
 
sur mollie - sur alva
glad mollie - glad alva
 
Gulliga va? :D
 
 
En bild på mig som pappa fotade för några dagar sen ;)
 
 
EDIT:
 
Det var detta fina inlägget jag skrev för nån dag sen, det hade tydligen sparats :O
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0