LIVING YOUNG AND WILD AND FREE ✌

Hej bloggen! Sitter just nu och sjunger lite för mig själv som ni kanske fattar med rubriken. :) Idag var vi som sagt på väla fast jag köpte inget, haha :o duktigt av mig faktiskt att spara pengar! Roligare att shoppa i USA ju! Haha jag vet att jag tjatar skitmycket om USA men det är för att jag längtar! Ni får helt enkelt stå ut, haha! 😁(tror inte ni kan se smileyn men jaja) När vi hade kommit hem från väla så stack jag och mamma ut och jogga en 3 kilometers runda i skogen (mysigt!) , ganska lagom långt efter en lång dag! :D Ja sen efter det stretchade jag och sånt, och sen gjorde jag en utedusch(haha!) och duschade i den:D svinkallt, men kul ;) Nu ska vi snart äta lite dr oetker pizza! (den godaste förutom min pappas hemmagjorda) Hade hade :) Jag just nu, och min fina tröja jag gjorde på slöjden ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0