Paddlat idag!

Hej bloggen! Som ni vet så paddlade jag med familjen och stefan och kaja idag. Det gick helt okej, fast vi trillade i en gång haha..

Det var jag, mamma och stefan som paddlade i en kanot, och så var det lite "forsigt" på vissa ställen med massa stenar, och just där var det också en gren som stack ut, så alla lutade sig åt samma håll och så körde vi in i stenen och trilade i.

Haha det var ganska läskigt, vattnet var ganska äckligt, och det blir ännu äckligare med kläder på haha :/ Sen var det dessutom ganska djupt, jag bottnade nästan inte haha.

När vi tog en paus på ett paus-ställe (haha ofc) så passade vi på att gå hem och och byta kläder och gå på toa, för rönne å ligger nedanför stugan ;)

Ja, nu blev detta ett ganska långt inlägg som jag faktiskt skrev ovanligt snabbt!

Hoppas ni har haft en bra dag, hejdå!

bjuder på en ful bild på mej, haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0