DAG2: TIO VIKTIGA/OVIKTIGA SAKER OM MIG

1: jag älskar att sjunga högt. Varje gång jag är hemma själv sjunger jag jätte högt;)

2: jag gillar ingen just nu (kille) och det ska jag säga att det är ganska ovanligt...

3: just nu sitter jag i bilen med en av mina bästa vänner och äter bulle;)

4: dom tre vanligaste sakerna jag blir kallad är klump, pluggis och mupp

5: jag har ingen iPhone men är nöjd med min mobil och önskar mig faktiskt ingen heller..

6: jag har ganska lätt för att ljuga........

7: jag kan verkligen inte städa. För mig är det det värsta som finns. Det är därför mitt rum ser ut som det gör;)

8: jag verkligen älskar att läsa. Jag vet det låter konstigt men ja om man har en riktigt bra bok så kan jag lätt läsa 30 sidor på en kväll;)

9: jag gillar nästan inga grönsaker. Typ bara gurka;). Sen äter jag nästan inte så mke vanlig mat heller...

10: jag hatar Småland ;) ett tråkigt landskap med bara en massa skog(missta mig inte alla smålänningar;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0