FÖRLÅT

Hej bloggen, och förlåt för att jag har varit så dålig på att blogga! Men ni kan också skylla lite på blogg.se appen för jag har gjort några inlägg som inte har publicerats! Skitapp...
 
Iallafall, jag har ju varit borta i helgen. Och det har ju varit nyårsafton! Hade det jättekul :D ♥
 
Åkte hem idag, och jag och mamma tränade och nu har jag ätit pizza o.O
 
Känns superbra precis efter vi har tränat! och att min syster dessutom har bakat kladdkaka..
 
Nä men nu ska jag kolla på Jockiboi och Widerstedt show!
 
Hejdå :)♥
 
oj vad knäpp jag ser ut hejdå

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hanna nu banne maj är du vilsen. Det var nyår för typ ett halvår sen gumman:* Hahah tränat för hårt?
Puss på dig<3<3

Svar: HAha oj, men midsommarafton såklart! :) <3<3<3
Hanna Linnea

2012-06-25 @ 12:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0