FÖRLÅT!

Hej bloggen och förlåt för att jag har varit så dålig på att uppdatera! Men nu bloggar jag iallafall :) : :love:

Idag har jag ju som sagt varit med Linnea men jag hade helt glömt bort att jag skulle träna med innebandyn så det blev inte så länge... Men iallafall, det var kul att träna och imorgon är det match! Önska oss lycka till!;)

Efter träningen så gick jag hem och då tränade jag och Tilde lite innebandy till! ;) Sen så kom pappa hem och jag städade lite sen satte vi oss ner och kollade på film och åt pizza och godis! Filmen hette Seeking Justice och jag tyckte den var bra! :p

Har lyssnat på denna låten hela dagen så jag får väl länka den!

Sjukt bra är den, älskar muse! :love:



Bjuder på denna bilden från Gran Canaria :)


Bild tagen av min syster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0