NYDUSCHAD

Hej alla fina läsare! Bara jag som älskar att vara nyduschad? :D :love:


Efter skolan idag så va jag med maggis! Vi tränade vollleyboll haha :)  Senare så åkte jag till gymmet och tränade. Sen duschade jag haha och nu har vi precis kollat på film. Attack the Block hette den. Ganska bra film, värd att se!

Men nu ska jag städa mitt rum ( som vanligt haha) ! Ha det bra :love:


JAG ÄR JU VÄLDIGT MYCKET SMART SÅ DET SÅ.


Jag tidigare idag, innan jag tränade.

Idag har jag varit allmänt sur. HAHA om ni ville veta, hehe


fint avslut. haha nä men hejdå!


Kommentarer
Postat av: anonym

TILL HANNA, LINNÈA SKA HELST ENTE LÄSA DETA!



hanna du är en bra blogare men tyvär är inte din kommpis linnéa det. så jag tycker att du ska börga blogga på www.douze.blogg.se igen för då blogar du kan ske lite mer själv. hopas du vill lyssnar på mig !!



/Tinddra ditt största fan

2012-03-28 @ 21:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0