RUBRIK!!!

Kommer aldrig på bra rubriker:/ iaf idag har man varit i skolan som vanligt med ett undantag, vi tog spruta. LÄSKIGT!!! Men det gick bra och sen efter skolan gick man hem till Casper med honom, Melker och Madde. Där hemma gjorde vi inte så mke mest snacka, spela trummor, spela FIFA och kolla datan ;) sen skulle jag och Madde hem för vi skulle träna så vi gick hem till mig och bytte om sen gick vi till träningen. Vi tränade och sen gick man hem och åt. Nu har jag precis duschat och ska snart lägga mig. Måste bara kolla klart finalen av mäster kock Sverige eller vad det heter. Ha det bra alla fina söta människor:*:*<3<3
Puss Linnea

Random bild men ja.... JAG GILLAR ATT SPELA GITARR!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0