VINST!

Hej bloggen! Kom nästan precis hem, ska berätta om dagen lite!

Vi åkte till Sporthallen med de andra sen samåkte vi till nåt ställe som var en timme härifrån. Sen så spelade vi ju och vi vann med 4-3! :D Jag stod i mål och släppte in tre mål och är besviken på mig själv för det men ja.. jag spelar ju inte i laget och det var dom som ville ha med mig! Då får dom skylla sig själv! (hihi) :)

Efter matchen åkte vi till max och tog en liten hamburgare! :) älska max! :love:

Sen så åkte vi ju vidare hem och ja, nu är vi hemma. Hoppas att ni har haft en bra dag, jag har haft det iallafall!

Tänkte bara hälsa GRATTIS till Emma som blir tonåring idag! :love:

Bjuder på tre Gran Canaria bilder :)
Första gången jag var på Gran Canaria, 2002


Andra gången på Gran Canaria 10 år senare :)
Hahah jag och tilde provar kepsar på gran canaria

Haha det var kanske inte så många bilder men det får räcka för idag! :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0