CHANGED PLANS!!

Ja dagen blev inte riktigt som man hade trott. Jag städade och allt det där men innan jag började med det smsade Madde mig och undrade om hon, jag, Melker, Ellinor och Tova skulle träffas idag. Jag kom inte ihåg att vi hade bestämt det men jag sa att det kunde vi. Jag städade och blablabla. Sen stack jag till Elli och där va Madde. Sen efter ett tag gick vi ut och mötte Melker. Vi stack till en lekplats vid Ellinor och va där ett tag sen stack vi till en annan lekplats vid Tova och sen kom Tova även dit. Sen skulle Tova och Ellinor hem så jag, Madde och Melker satt kvar och snackade om allt mellan himmel och jord. Har haft en underbar dag med er mina fina vänner. Har ni haft en bra dag?

Nu sitter jag på en pizzeria i Höllviken och har käkat margeritha med kebab på :):) jätte gott !! Men jag har riktigt ont i magen för jag är SJUKLIGT mätt.
Men ni får ha det så bra och så ses(hörs eller vad man ska säga) i morgon!
PUSSPUSS Linnea:love::D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0