CHILL!!!

Har varit en riktig chill dag i skolan. Började dagen med idrott sen hade man tjej snack. Efter det stack man till gympasalen och dansade line dace med klassen sen åt man. Sen hade vi snacklekition(som jag kallar det) och sen slutade man :) efter skolan stannade man där i en timme och en kvart med Madde, Marcus och Oscar.  Vi snackade och spelade fotboll(eller jag spelade vet jag väl inte om vi gjorde men vi passade i alla fall;). Sen stack jag hem och hämtade min mobil och stack sedan till Emmas skola för jag skulle hänga med henne till hennes dans idag. Funderar nämligen på att börja.  Sen hämtade mamma oss och vi åt och allt det där och nu sitter jag i soffan med paddan i knät och bloggar:D.  Hoppas ni också har haft en bra dag! Ha de bra mina vänner:):).





BTW!! Naturgodis är det bästa!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0