DUKTIG OCH SUR

Hej bloggen!

Idag har jag varit jätteduktig tycker jag :)

- gjort läxor
- tränat
- cyklat till emma
- gått till cyklen
-cyklat hem
- städat hela huset helt själv

Fast jag har varit väldigt sur idag, men jag har mina anledningar...

Btw! Idag på gymmet så provade jag och emma vibrationsträning! Det var jättekul :) Man skulle typ stå på en platta på olika sätt och så vibrerade den, man kände verkligen att man tränade, fasten man stod helt still.
Det ska jag göra nån annan gång igen!

Dessutom så bokade jag in mig på ett pass till nästa Måndag! Sh'Bam heter det, det är en sorts dansträning, alltså man dansar men det är ett träningssätt som är ganska hårt. Låter kul!

Nu ska jag nog kolla lite på youtube, äta, kolla film sen ska jag väl sova.

Oj vad lång text det blev. Hoppas ni orkade läsa den? :s :love:

image description

image description
Arkivbilder.

En sista sak bara! Förlåt för att jag är så dålig på att lägga upp bilder (från systemkameran) här i bloggen!
 funderar på att skaffa en blogg där jag bara  lägger upp bilder men vi får väl se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0