JAG ÄR TILLBAKA!

Nu är det så att jag har ju inte bloggat på jättelänge och jag vet att hanna är jätte sur på mig för det men nu ska jag göra ett nytt försök och komma tillbaka! Har inte jätte mycket tid längre för bloggen för jag går i skolan nästan till 3 varje dag utom fredagar sen tränar jag måndagar, onsdagar, torsdagar och matcher lördag och söndag. Sen är det det där med läxor som ska göras också. Men nog om mina små tidsbrister... Hur mår ni alla?(random??)
Vad ska jag skriva igentligen? Jag kan ju börja med att jag längtar jätte mycket till sommaren av många anledningar. Dels ska jag till Italien och Immeln sen känner jag på mig att det kommer bli bästa sommaren på länge! (SHIT NU BLEV DET RANDOM IGEN!!) Jag ska nog sluta babla innan jag frekar(stvn?) ut totalt.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0