KONFIRMATION IDAG!

Hej bloggen! Som vissa av er säkert vet så skall min syster Tilde konfirmeras idag. Grattis till henne! Vi har fixat våra frisyrer ( båda skulle locka håret ) och sen ska vi sminka oss och ta på oss kläderna. Jag ska ha min blommiga klänning, jeansjacka och blåa skor. Hoppas att det blir fint! :) :love:

Vi ska samlas i kyrkan kl. 14.30 och det börjar 15.00, och efter det ska vi till en lokal som vi har hyrt och så ska vi äta och Tilde ska väl öppna sina presenter!

Sen ska vi tillbaka till vårt hus och äta lite snacks och sånt, jag vet inte.

Hoppas att vädret blir fint! Just nu så blåser det jättemycket :/

Vi får väl hoppas på det bästa! Ha en bra dag, bloggar KANSKE ikväll.

Hejdå! :love:

Jag just nu! Oj nu såg jag att mit hår har väldigt mycket volym, hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0