MÅSTE BARA SÄGA DET...

Jag är j*vligt trött på folk som går runt och klagar på andras kläder, accesoarer och helt enkelt utseendet. Jag tycker att man ska fokusera på sig själv istället för att gå runt och klaga på andra. Vissa säger "om man inte har det och det på sig får man ingen pojkvän. Vad är det för skit? Ärligt. Om man vill ha en kille som bara bryr sig om dina kläder, fine. Klart att man vill va fin, men jag tycker inte att det är okej att säga att något plagg, accesoar eller nåt utseendemessigt när en person som har det kan höra. Man kan hålla k*ft och fokusera på sig själv. Nu tycker ni att kag är störig och gnällig, men who cares? Det är inte ni som driver denna bloggen!;) kände att jag bara behövde skriva det här. Godnatt! :love:

Kommentarer
Postat av: Rebecka

HÅLLER TOTALT FULLSTÄNDIGTMED!

2012-05-04 @ 06:46:14
URL: http://rebeckaslife.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag har varit med om att folk har pratat om ens utseende när man kan höra, det är inte kul.



Tack för att du skrev detta så att alla kan läsa det!

2012-05-04 @ 06:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0