NYA KLÄDER

Cha bloggen!

Täntke visa det jag har shoppat i veckan, shoppade ju både i torsdags och idag :) :love:

I Torsdags:





Oj, märkte nu att jag glömde ta foto på bikinin, men det var nog för att jag inte vill lägga ut bilder när jag har på mig bikini på nätet..


Oj vad stor bilden blev... men aja, såhär ser den ut fast i rosa

Byxor - H&M
Linne - H&M
Bikini - Åhlens

Idag:




fina strumpor, jag vet



Tröja - Gina Tricot
Jeans - Gina Tricot
Skor - Löplabbet

Som ni kanske fattar så var ju jag och mamma på löplabbet och kollade på skor som var bra till mina fötter, Och det blev domhär. Jag måste ha dem som "vanliga" skor, fast det egentligen är Joggingskor typ. Det fanns typ 100000000 skitfula skor, jag var så himla rädd att jag skulle behöva ha några av dem...

Fast dessa var rätt snygga! Fast de lyser, de är så himla rosa! hehe.. :) :love:



Kommentarer
Postat av: HANNA

hejsan! nu har jag startat en ny omgång av veckans blogg, var gärna med igen!:

http://hannalovisasol.se/2012/may/veckans-blogg.html

2012-05-06 @ 11:02:01
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0