PADDAN!!!

Jadå äntligen är den här!!!!!!!!! Vår (mammas) IPad:):):):) bloggar från den just nu. Vet inte vad jag vittne blogga om igentligen men ja ett inlägg är ett inlägg. Gud vad onödigt inlägg detta kommer bli så jag kan väl berätta om vad jag har gjort idag. Jag, Madde och Ellinor tog bussen hem till Ellinor efter skolan och va där lite sen skulle Ellinor till klågrup så jag och madde gick hem till mig och va där lite sen ville vi träffa andra så vi ringde casper men han skulle hem till sin pappa så det gick inte. Så vi gick hem till Madde och skulle först baka men det pallade vi inte så vi satte oss och kollade på film, GREASE!!!!!!! Sjukt bra film! Sen skulle jag hem och käka och nu sitter jag här med paddan i handen medans pappa fixar med min dator som klydar jättar mycket. Har haft en helt under bar dag med dig Madde (och Ellinor så klart men det var inte så länge vi va med dig så.....) love ha girl!!!
Nu ska jag..... Ja vet inte vad jag ska göra men det blir väl något... Ses bebes
Kram Linnea:love:
[ ] single. [ ] taken. [x] i'm in love with some one who dosent love me back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0