SORRY

Tjena bloggen! Igår så var jag och Linnea och vi gjorde ett jättefint inlägg tillsammans, med massa bilder och så, men det gick inte att ladda upp! Så det gör jag nu!

image descriptionimage descriptionimage description

Iaf, igår var jag på typ en tjejmiddag! Sen skulle egentligen Linnea sova hos mig men hon tyckte att det var för sent, så Smilla sov hos mig istället.

Vi hade jättekul, och vi pratade om viktiga (och roliga) saker. :) :love:

Idag så vaknade vi vid nio typ, sen skulle vi ut och jogga! Men det var fult väder så vi sprang(/gick hehe) en runda på 2.5 km.

När Smilla skulle hem så åkte jag och pappa in till byn och köpte kebab och 7up!

Sen åkte vi vidare till Stadium, och där fick jag:

Joggingkofta

Joggingbyxor

Mjukisbyxor


Är jättenöjd och glad, tack pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0